Merhaba güzel anneler kız bebek için isim önerisi alabilir miyim belli oldu cinsiyetimiz çok heyecanlıyım Erva Lina istemiştim ilk bebeğim için ama nasip olmadı şimdi onun ismini buna koysam ağır gelir diyorum o yüzden sizden güzel isim önerileri bekliyorum 🙏😍