8 gün önce sezeryan doğum yaptım hatta ikinci doğumum ama sonrası öyle zor ve kötü geçiyorki sadece benımmi böyle oldu merak ediyorum 5 gündür sürekli tansiyonum yükseliyor hatta baya baya yükseliyor evde duramayacak kadar acilde gözümü açıyorum doktorlar anesteziden diyor ama ilk doğumumda hiç böyle birşey yaşamamıştım geçmiycek hep böyle kalacak gibi hissediyorum