Saliha2020 Kızlar bebeğin hareketleri çok azladı sabaha sadece hırcırkı oldu o kadar bide karımda sertlık var hareket yok
2bebislianneee Saliha2020 benim de 37 oldu hareketleri azaldı baya pozisyon almış kanala girmiş yeri daralmıştır diye düşünüyorum. Artık doğum yaklaşıyor yavaşlıyor ister istemez.
Minigiim-vebenn52 Suyu azaldığı için hareketleri azalırmış hiç hissedemezsen doktora git zaten doğum vaktin de gelmiş sayılır
Saliha2020 Minigiim-vebenn52 canım dün doktora giitdım Nts de cekıldım hersey yoldadı pazar günü zaten sezaryan olcam şimdi yine gitcem olmadı
Saliha2020 2bebislianneee dogur diyosun canım çünkü dün doktora giitdım iyidi bi ana böyle baya azaldı
Kubra12345- Canım bu haftalarda azalması normal ama çikolata falan denedin mi benimki çikolata + kahveden yarım saat sonra hareketleniyor
Elfve Benim de 37+2 azaldı hareketleri çok çok hareketli bi bebekti şimdi arada hareket ediyor dün nst de uyuyordu bilgiler yedim tekrar çekildim az hareket etti hiç etmemesi kötü sanırım bu normal
Elfve Saliha2020 benim de öyle çok sert akşamları kasıklarım ağrıyor geceye geçiyor gece uykudan uyanıyorum taş gibi sürekli tuvalete gidiyorum ama dün nst çekildim 2 kez sancı yok geçen hafta açıklık bakılmıştı o da yok. Anca ağrı sızı çekiyorum
Hatice_5858 Elfve aynı şeyleri yaşıyoruz 38+3 ağrı var sancı yok açılma yok ama karın sertleşmesi ve hareketler azaldı artık nst sancı yok salı gittim bende bakalım bekliyoruz
Nrmrv Saliha2020 oynamadıysa mutlaka git sadece hıçkırıkıkla olmaz panik yapmıyorsun gayet normal son günlerdeyiz bende oynamadığın da gidiyorum doktora