Papatya_000 Neye bu kadar sevindi diyeceksiniz ama zamanın ne kadar hızlı ilerlediğine diyebilirim 🥰 bugün 34 haftalık olduk heyecan korku hepsi bir arada sağlıkla kucağımıza bebişlerimizi alırız inşallah 🤲🏽
nurcakar03 Papatya_000 ay inşAllah inşAllah benimde heyecanım zirvelerde Allah hepimize kolaylık versin sağ sağlim doğurmayı nasip etsin şuan 35+3 teyim bende tam 1 ay kaldı tabiki erkende gele bilir bu haftalar bu günler daha hızlı geçiyor genel olarak farkettimde 30 haftadan sonrası çok hızlı geçti Allah’ıma şükürler olsun az kaldı evlatlarımıza kavuşmaya🙏❤️🥰
Aaa122 Gamze08 valla bandı da zor sonu da zor hamileliğin şiştim hareket edemiyorum doğum olsun diye bekliyorum 33. Haftadayız