Lina92_ valla canım hiçbiri bende işe yaramadı artık göğüs ucum kopacak sanıyordum iltihaplanıyordu bildiğin bende lansinoh kullandım, gümüş kapak, silikon göğüs ucu hepsini kullandım hiçbir işe yaramadı. Süt vermeden önce göğsümğ biraz sıkıp sütle etrafını ıslatıyorum öyle ağzına veriyorum he acımıyor mu dersen müthiş acıyor ama iyileştirme etkisi bulunuyormuş banada doktorum söyledi simdi 1 ay 6 günlük ve acı tamamen geçti sayılır