Kızlr selam 👋 geçen hafta sezaryen doğum yaptım son iki gündür ellerimde ayaklarımda ufak kabarcıklar farkettim ve kaşınıyor muhtemelen allerji ama neye olduğunu bilemiyorum belki ilaçlara belki bestlak damlaya belkide tatlı allerjisi, yarın randevumuz var. Bunu daha önce yaşayan var mı onu merak ediyorum 💭