Elifnurgkk İlk gebeliğimde de bebeğim erken dönmüştü 38+5 te dogdu şimdi ikinci gebeliğim 31 haftadayım bebiş baş geliş sizce bunun erken doğmasıyla alakası var mıdır sizin bebekleriniz kaçıncı haftada döndü ne zaman dogdu 😊
Kubrabaytekin Elifnurgkk 36+4 haftalık olduk kontrole her gittiğimde baş asagidaydi hala daha öyle ☺️ ve erken doğum riskim var baştan beri ama sıkıntı olmadı
Aaa122 Elifnurgkk zaten program da da 31. Den sonra bebeğin dönmesi gerektiği yazıyordu ki benim sezaryen di ilk doğumum 38. Haftada aldılar 2. De öyle olcak 38. De alırız dedi yani sizin ilk doğum da erken değilmiş
gncglozclk Elifnurgkk 29 da bas asagdı 31 olduk donup durur ama yinede basını hep asag veriyor normal dedi doktor 😂
B-use Benimde 30. Haftadan beri doğum pozisyonunda şuan 34 hafta bitmek üzere ve iyice aşağıya indiğini söyledi doktorum ve çok yürümememi yatmamı söyledi
Birannis Hic sanmıyorum benimde ilki 30 gibi dönmüştü 42. Haftada zorla doğdu ne suyum geldii ne sancim ne nişanım suni vermeseler karnımda yaşlanacaktı 😅
Defne_A Birannis baş gelişken kalp atışı gibi biseyler hissediyor muydunuz aşağıda kafanın olduğu yerde hıçkırık mi o sanki hava doluyor nefes aldıkça oluyor gibi his ama tutunca nefesi o atış devam ediyor hıçkırık mi acaba