Kızlar 33. Haftadayım. Dün karnım aşırı sertti tüm gün boyunca da öyleydi. Hareketleri de aşırı azdı yani hissetmekte çok zorluk çektim. Bende baya uğraştım hareket etsin diye. Sertken dürttüm artık nereyi dürttüm bilmem 😂 bunun bir zararı var mı ya? Sonra çok üzüldüm ya yanlış yaptıysam diye.Çok inatlaştı dürtünca bile hareket etmedi pek.