Naciyebeler Haftadan herkese selammm 👋🏻 Bebeğim erkek isim olarak Barlas’ta karar kıldık nasıl sizce yorumlarınızı bekliyorum (BARLAS)💙
Minikperi Naciyebeler bu Merve Aydın koymuştu çocuğuna ondan beri hiç sevemedim bu ismi. Ama siz beğendiyseniz sorun yok 🌸
Naciyebeler Minikperi ya bende kapı süsüne kadar yaptırdım ama hiç olumlu tepkiler almadım isime açıkçası çok kararsız kaldım
Nur_50 Naciyebeler Daha farklı olabilir nedense böyle çok olumlu şeyler demiyor özellikle yaşlı kesim 😃dili dönen isim istiyorlar benimde oğlum olacak yiğit eren koyacağız