anneaday- Merhaba anneler, 22+4 te detaylı ultrason çekildim. Doktor rahim içi sağ damarda kan akış direncinin yüksek olduğunu söyledi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı?
anneaday- Pamuk Teşekkür ederim şuan için kilo ve boyu haftasıyla uyumlu. Fakat detaylı ultrasonu yapan doktor ileriki zamanlarda bebek gelişiminin geride kalabileceğini söyleyince tedirgin oldum.
Senneanlarsinya Bende de detaylıda öyle cıkmıştı 34.haftada doktor kendiliğinden gectiğini söylemişti. Zaten cok önemli bir sorun değil anladığım kadarıyla sadece bebiş biraz minnak oluyor
anneaday- Senneanlarsinya Bu mesajla içimi rahatlattınız teşekkür ederim. Umarım benimde geçer. Hepimiz sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza🙏🏻