Yasmnnn Kızlar biz doktordan çıktık 11 haftalığız bugün düşük riskim kalmamış çok şükür, Bebeğimin hareketlerini gördüm bugün ilk defa çok çok güzel bir duyguymuş ya 2 kayıptan sonra bana ilaç gibi geldi. Rabbim kucaklarımıza da almayı nasip etsin yavrularımızı🙏 İçinde büyüyen minik bir can olduğunu bilmek müthiş rabbime sonsuz şükürler olsun Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın❤️🙏 mutluluğumu paylaşmak istedim...
Seldaapk Yasmnnn Allah kucağınıza almayı da nasip etsin inşallah gerçekten çok güzel bir duygu içinizde büyüyen bir can olduğunu bilmek ❤
Cisel Yasmnnn ben de bugun 11+2 deyim doktordan geldik zip zip zipliyordu :) cok enteresan biseymis gercekten daha hissetmedigimiz icin aklim pek almiyor icimde bir bebegin buyudugunu:) Rabbimin mucizesi
songul123 Yasmnnn yaaa çok mutlu oldum çok şükür rabbim banada o müjdeyi duymayı nasip etsin inşallah gözünüz aydın rabbim acısını göstermesin 😊
Adenbebek Yasmnnn maşallah çok sevindim inş bir daha sorun yasamassın. Bende bugün gördüm bebişimi. ❤️
Bernaderen Yasmnnn allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah bende 10 haftalık gittiğimde kaybetmeden önceki son gidisimdi ozaman görmüstüm kese icinde balık gibi sürekli hareket halindeydi kalp atısınıda dinlemek istemistim doktorumda dinletmisti hemde ritmine bakalım demisti cok ağlamıstım bende
Gzmocl Yasmnnn RABBİM kucagina almayi NASİP etsin İNSALLAH. RABBİİM isteyen herkese versin bu mübarek günde
YagizAsyaMom Yasmnnn maşallah Rabbim korusun kollasın. Kanama var demiştin ne kadar üzülmüştüm dua etmiştim bolca korkmuştum hatta. Bak geçti gitti o günler 🤗 çok şükür bugüne rabbim aynı hisleri doğumuna nasip etsin ☘️💃
Yasmnnn Kızlar çok teşekkür ederim canlarım sizlerden hep destek aldım ben, çok güzel bir duyguymuş. Allah tüm evlatlarımızı bağışlasın inşallah❤️🙏