Sedagnlty sorma bende aynıyım gittim doktora ama 3 4 gündür ishal var dı perişan oluşmuş dm serum falan takmadı boş serum takabilirim anca dedi onun yerine de su iç dedi kanlara falan baktı bi sıkıntı yok dedi patates haşlama ye ev yoğurdu ye falan dedi hastane ye gittiğimin 3.gün bu gün ishal hala devam ediyor çok olmasa da