Mrsd Aldınız mı, memnun musunuz? Bebeğiniz içinde duruyor mu? Gerçekten işe yarar mı fikir verin lütfen 😊
kahvesever__ Mrsd ilk oğlumda kullanmıştım gerçekten çok işe yarıyor Kızımda da kullanıyorum çok iyi bence
_tuuggcce_ Mrsd joie sansa aldık, memnunuz. Bebeğim seviyor. Ayrıca titreşim özelliği var. Titreşimi açıp koyuyorum kakasını da rahat yapıyor 😅
Gulcannnnnnnn Mrsd henüz daha kullanmamadık ama nuna aldım ben taşıma kapasitesi ve yorumları çok güzeldi , bir kaç ay sonra işi bitecek bir ürün değil
Parsmommy Mrsd Elele dormire aldım dün geldi kurdum inceledm gerçekten çok güzel çok kolaylık sağlayacağı belli iyiki almışım . Bebiş doğmadı tabi henüz sever mi bilmem ama ben sevdim😄
Mrsd kahvesever__ benim de 2. Bebişim olucak birincide çok zorlandım belki daha kolay olur diye istiyorum inşallah işe yarar 🙈
_tuuggcce_ Mrsd evet, rahatlatıyor. Titreşim iyi geliyormuş gaz için zaten sırf ondan almıştım bu modeli, beğendik 😅