39+0 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim gece boyu ara ara kasılmalarım oldu cuma günü sabah sezeryan günüm ama biraz önce gene kasılma sonrası lavaboya gittim ve küçük tuvaletimi yapıyor gibiyken bianda pembe sümükümsü akımtım olsu nişan mı geldi dr gitmelimiyim zaten yarın sezeryan günüm beklesem bişey olur mu