Aynn canım ecel geldıyse herşey bahane sen olumsuz düşünme meye calıs lütfen bebegını düşün doğum edip kucağına aldığını evinde ıkı kuzu nuda öpüp kokladıgını bnde düşünmüyo degulmım kızım nolcak dıye doğuma gırerken ıkkınde neler gelıyodu aklıma olumsuz işte ölürsem kansızım devlet çok ılgılenmez eşime dıyorduö özele götür vs yok sezeryan olursam Dgundan korkuyodunm🤦♀️😊herşey gecıcek bak gör çoğunu sagsalım alıcaksın inşaalah kucağına