Togcee Şu an acile gidiyorum ağrım sızım yok fakat sabahtan beri regl ağrısı çekiyordum şimdi de kanamam oldu nişan kanı bir iki damla mı olur yoksa bir kaç peçete dolduracak kadar mı açık pembe ???
Gnl54 Togcee nişan gelmis olsa bile hemen dogum baslicak diye bir sey yok Dogumdan 10 gun once gelmişti benim nişan Son durum nedir
Togcee Bebeğe de bugün odaklanmadım hiç hareketlerine felan o yüzden şimdi önce ilçede ki acile gidiyorum
Sumeyyealts Nişan sümüksü bir kıvamda olur diye biliyorum ben ama sizinki kıvamlı mıydı şu gibi bi kan mıydı
Togcee Ankara-58 şu an ilçeye acile gidiyorum normalde belde de oturuyoruz birazdan belli olur Allah’ın izniyle inşallah bir şey yoktur dua edin
Gnl54 Togcee evet nişan kaniydi peceteyi doldurdu pembemsi kirmizimsi karışık sümüksü bi yapiydi böyle jel gibiydi diyim
Togcee Ankara-58 bi aletle kalp atışlarını dinledi normal dedi başka bişeye bakmadı 2 hafta içerisinde başlar doğum dedi ama tatmin etmedi beni şimdi eve geçiyorum sabaha kendi doktorumu arayacağım bi kontrol edeceğim
Togcee Gnl54 evet su gibi değil yapış yapış bi yapısı vardı şu an eve dönüyoruz ara ara sancılar giriyor kontrol edeceğim bir de kanın durumuna gelmeye devam eder mi yoksa biter mi?
Togcee Evet arkadaşlar gelen nişanmış ile kendi doktoruma geldim sabahta kan devam etti çünkü. Sancılar düzensiz çıktı ama açıklık varmış 1- 1,5cm eve geri gönderiyor bir iki güne doğum gerçekleşir dedi dua edin bana 🩷