fundatlas 18 haftalık olduk hala hissetmiyorum normal mi? Burada zayiflarin 13-14 haftada bile hissettiğini gördükçe korkuyorum.. Artık bende hissetmek istiyorum,😢
Buzprensesi fundatlas 16. Haftada hissetmeye başladım ama 22. Haftaya kadar normal kabul ediliyor hissetmemek. Ki çok var hissetmeyen kişi. Korkmayın :)
Yagmurakyurek fundatlas herkesin gebeliği bir degilki canım kimisi geç hisedior kimisi erken hisedior her bebeğin kilosu boyu ilk tekme atma haftası farklı kafana takma 🧸💙bide tekme atmaya başladıgi zaman bilgin olsun düzensiz atior gündüz tekme atiorsa gece atmior yada tam tersi bilgin olsun büyüdükleri için uyuyorlar sakın dokunup elleme uyndrma 😇 ellemek yerine karnını çikolata yiyip sola doğru uzanblirsin aklında bulunsun
fundatlas Buzprensesi yaa ne güzel erkenden hissetmissiniz 😊 çok istiyorum bende hissetmek ama geç olsunda güç olmasın ne diyelim 🙏🏻
fundatlas Yagmurakyurek çok teşekkür ederim destek ve bilgileriniz için 🙏🏻❤ Allah saglikla kucağimiza almayi nasip etsin evlatlarımızı 🙏🏻💕
betullylmzz fundatlas bende 19. Haftamda hissettim ama o kadar hafifti ki zamanla belirginleşiyor yakındır sizinde :))
Boncukk123 fundatlas 13-14 de hissetmeleri imkansız canım onların hissettiği şey bebek degıl emin olabilirsin bebek yedi kat karın kasının dokusunun altında ve ilk gebelikte kaslar cok sert oluyor ve bebekler henüz o haftalarda dışarıya bunu belli edecek kadar güçlü degıller inan canım . İlk gebelikte 21-22.haftalarda başlayabilirken ikinci gebelikte iste 16-17.haftalarda belki daha kısa ya da uzun zamanda hisseden de oluyor ama 13-14 imkansız canım
Sinemgndg fundatlas 20 haftanın içinde net hissettim. Doktorum bana 20 ile 22 hafta arası net hissedersin demişti. Öylede oldu.
Elzey12 fundatlas normalmiş canm ilk gebelikte nispeten gec hissediliyor ben de 18 19 gibi hissetmiştim ikincisinde 13. haftada hissettim. Hamilelik boyunca o kadar çok konuyu kafaya takıyoruz ki aslında boşuna stres yapıyoruz. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
bitanemiz24 Kızlar hissetmeye başlayınca hergün hissediyor musunuz ben 3 gün önce hissettim ama şu sıralar tık yok
1sadeturkahvesii Ben 17-18 gibi hissetmeye başladım şuan 19+4 üz biraz daha net hissediyorum kayıyor vuruyor vs. Ama hareketleri tabii düzenli değil bir gün hissediyorsam diğer gün hiç olmuyo yada çok az oluyor
Powergirls fundatlas kendini dinlersen hissedersin içinde karınca yürür gibi olur bide pir pit bi göbüstebisey atiyomus
fundatlas Powergirls burda yazan herşeyi uyguladim ama çikolata yedim sola doğru yattım yinede yok yok 🥲 en son gittigimizde doktorum sırtını dönmüş yatıyor demişti peo hareketli bi bebek olmucak sanırım belkide ondan