Twobaby2 2021 de ilk bebeğimi dogum yaptım normal oldu. Ben cok memnun kaldım herşeyden. Özelden daha iyiydi anlatılanlara göre. O ara benden 1 hafta önce arabamız özelde dogum düşündüğüm hastanede dogum yaptı aramızda uçurumlar vardı iyiki buraya gelmişim dedim 🙄
Suan 2. Ye hamileyim kısmet olursa yine orda düşünüyorum 36+3 haftalıgım