Talha Gözünüz aydın, hayırlı kul hayırlı evlat olsun inşallah.
Ben de şimdi doktordan geldim, pazar günü 40.haftam doluyor. Hamilelik şekerim olduğundan ve suyum da azaldığından pazartesi yatış yapıp suni sancı verecekler.
Nasıl geçti yarıştan Doğuma kadar süreniz, müsaitseniz anlatabilir misiniz? Ben de gerginin biraz 🙈