Slc Kızlar 35+4 haftaya sezeryan günü alcaz ama bebek çok güzel hareket etmio bide çok hlsizim sürekli kafamda ağırlık var kusuyor yutyorum istemsizce elim ayağım çok kırık aynı şeyleri yaşayan var mı