Merhaba arkadaşlar. 23 ekimde dondurulmuş 5. Gün embriyosu transferi oldum. Çok şükür hamileyim. Son adet tarihinden hesapladığımızda 6 haftalık hamileyim ama doktor ultrason ile baktığında 1 aylık olduğunu söyledi 2 hafta sonra tekrar çağırdı. Böyle bir durum yaşayan var mı ister istemez huzursuz oldum.