Twobaby2 balimknmz Hiç kulağa hoş gelen isimler değil Bence biraz daha araştırıp düşünün Vakit var nasıl olsa☺️
_Daydreamer_89 balimknmz en normal şık bade olduğu için onu seçtik diğerleri çok tuhaf ve hiç hoş gelmiyor kulağa
myworldd_ balimknmz Kızıma bade ismi düşünmüştük ilk ben güzel buluyorum anlamı biraz ağır gibi gelse de toplumda kulaktan dolma çok şeyler var bu isim hakkında bence siz hangisine ısınırsanız onu koyun derim. Bade çok güzel bir isim. Söylentilere lütfen kulak asmayın.
Mmnj umrumdadegil incila cila boya diyesim geldi çok değişik biz ahsen lina düsünüyoruz inşallah o bile tuaf geliyor herkese
Sumeyyealts Bana sorarsan hiçbiri, anlamsız saçma isimler gibi, bade zaten anlamı şarap kadehi nerden buluyorsunuz böyle isimleri anlamıyorum 🤷🏻♀️
balimknmz Sumeyyealts bence biraz araştırıp o şekilde yorum yapın google den yada kulaktan dolma bilgilerle değil . Aksine bade insanı kendinden geçiren ilahi aşk demektir. Maalesef kendinden geçiren sözcüğü içerisinden alıp sarhoşluk, şarap , içki gibi şeyler söyleniyor ancak bu pek doğru değil
Minikperi Sumeyyealts Bade şarap kadehi değildir. Bade aşk şarabıdır. O da bir metafor Allah aşkıyla sarhoş olmuş veli insanların bir içkisi olarak Fars ve Divan edebiyatında karşımıza çıkar. Yani bizim kültürümüzde ve şiirlerimizde yer alır.
_mom22 balimknmz insanları kendinden geçiren ilahi aşk deyince de bunu (haşa) ilahlaştırmış oluyorsunuz. İlahi aşk ile kendinden geçiren tek bir sebep var o da Allah. Diğer aşklardan onu ayıran bu. İsim kulağa hoş gelebilir ama manasını da göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim.
Cans12 Hepsi çok güzel, Lidya ve bade özellikle, herkes dini ya da alışılmış isim koymak zorunda değil zaten belki çocuk dünya vatandaşı olacak yıl 2023 hala saçma saçma yorumlar ayrıca da şarapsa şarap belki şarap seviyor annesi