minik-anne2323 kötü hikayeler dinleyip kendinizi ona koşullanmayın bence herkesin ağrı eşiği farklıdır.Mesela ben sezaryena gireceğim de kendimi motive ettim bi cesaret geldi olup cıkacam bebeğime kavusacam böyle diye diye geçti yani ilk günde zaten damardan ağrı veriyorlar 1,2 gün zor evet ben 4. Gün arabaya binip markete gitmiştim😂😂 1 gece kaldım hastanede diğer sabah çıkmıştım yani