Kızlar merhaba 35 haftanın içindeyiz ama karnım sanki hiç yok özellikle yemek az yediğim zaman karnımı kilo zannediyorlar sebebi iç karnımın büyük olmasıymış ama doğum da zorlaştırıyormus neden bilmiyorum ve vitamin ilaçları verdi çocuk için onları son günlerde kullanamıyorum kayınvalidemdeyim ve hep bir iş ilacı unutuyorum sizin durum ne?