18 haftalık hamileyim. Düşük riskim vardı. İlk 3 ay ful yattım çok şükür bu sürece geldik :) . Sorum şu hanımlar gobegimde olması gereğinden fazla kıllanmalar var öncesinde ağda ile alıyordum ama hamile kaldığından beri jilet kullandım. Fazlasıyla çoğaldı. Sizce ağda kullansam bebeğime zarar verir mi? Kuaförüm aynı zamanda dikkatli bir şekilde yapabilirim ağda işlemimii