Kızlar herkese merhaba 17+1 günlük hamileyim ırakta yaşıyorum geçen ay türkiyeye geldim doktora göründüm vitamin mineral falan bi dolu ilaç verdi.
pregnom kullanan var mı aranızda ve kullanırken mide bulantısı yaşayan ? Ben kullandıktan 5-10 dk sonra mide bulantısı başlıyor 2 saate yakın da geçmiyor ki ben bu hamileliğimde ne kusma ne bulantı yaşamamış biriyim 🥺