glcgzm Bebeğim şu an 3500 gr ve 52 cm. Ama kanala da girmemiş doğacağa benzemiyor daha. Doktor 10 gün daha bekleme dedi. 40. Haftada normal doğurabilir miyim ? Devlet takipliyim kafam çok karışık.
Tusse18 glcgzm 37+6 da 3276 gr dı benim ki de kanala tam kafasını sokmamıs aşırı moralim bozuk bende beklemek istemiyorum 40lara kadar,bekleyip inmezse sezaryen olmak var boşu boşuna o haftaya kadar beklemek benim de kafam çok karışık 🥺
Neyazsam @glcgzm benim de 38+1 3640 Gr normal doğum istiyorum ve ben de korkuyorum 40.haftada ne olur bilemiyorum Allah kolaylık versin inşallah
BoraRmysaEsndmr Benim de 38+3 de kilo 3850 dedi doktor, sezeryan tavsiye etti. Bebek büyük olduğu için, haftaya 4 kilo olur sanırım 😅 Rabbim sağlıklı bir şekilde kavuşmayı nasip etsin inşallah
Zeynep_ze BoraRmysaEsndmr ya doktorunuz kilosu oynar dedi mi benimde 38de 3600dü ama doktor 3200 falan doğar dedi yarın belli olacak bakalım ama 400 gr farkta fazla geldi yani