Benimde bat 23 geçen ay kimyasal gebelik geçirdim . Bu ayda kaşık bölgemde ve belimde ağrı , hafif bir baş dönmem var psikolojik olarak mı hissediyorum gerçekten mi anlayamıyorum . 6 gün var regl olmama bugün dayanamadım erken gebelik testi yaptım negatif çıktı , daha çıkmayabilir biliyorum ama negatifi görünce insan bir üzülüyor işte