ZEY-ZEY- Merhaba 32. Haftada doğum iznine ayrılmak istiyorum ama sgk dan mı doğum izni girişi yapılması gerekiyor hastaneden çalışamaz yazılı kağıt alsak yeterlimidir? Doğum iznine ayrılan arkadaşlar görsel atabilir mi bilgilendirirseniz sevinirim
Gzd_denz ZEY-ZEY- Merhaba. Özel hastanede mi takiplisin? Eğer öyleyse doktorlar artık Sgk sisteminden giriş yaparak bu raporu giriyorlar sana kağıdı veriyorlar sen çalıştığın yere teslim ediyorsun sadece başka bir şey yapmana gerek kalmıyor diğer süreç insan kaynakları hallediyor. Benim doktorum o şekilde yapmıştı sgk dan şifre geliyor ona ve o şifre ile raporumu girmişti
huzunkovankusu ZEY-ZEY- Hastanede dr yazıyor siz de onu işyerine veriyorsunuz. Ben öyle yapmıştım ilk doğumda.
ZEY-ZEY- Gzd_denz evet özel hastaneye gidiyorum ama benim sistemde rapor hakkım doldu normal gün için mesela çalışamaz raporu alamıyorum doğum izni raporu farklımı oluyor yani yıl içinde 40 gün rapor aldığım için sgk dan rapor girilmesine izin vermiyor heyete yönlendiriyor
Gzd_denz ZEY-ZEY- Haftada doktorununda izni ile çalışamaz raporu hakkına sahip oluyorsun ama bu senin en doğal hakkın diğer raporlarla aynı değil. Ayrıca 3 ya da 4 hekim onaylı oluyor bu rapor heyet gibi yani 32. Hafta da ya çalışabilir alıyorsun ya da çalışamaz alabiliyorsun. Benim doktorum bana çalışamaz verdi aslında daha erken bir hafta da istedim ben ben istedim o da olmaz bu rapor 32. Haftada verilir 4 hekim onaylı oluyor dedi o şekilde 32. Hafta da aldım ben