Ben de daha bir önceki muayenemde doktoruma danıştım, bu vakte kadar maalesef hep sola yatılmalı dendiği için başından beri sola yattım artık kaliteli uyuyamıyordum doktorum da 30. Haftaya kadar istediğin pozisyon da yatabilirsin hiçbir sıkıntı olmaz dedi artık daha rahat yatıyorum en azından psikolojik olarak 🙃