Prrensessanneesi ebe iki parmağını batikona batırdı sonra soktu öyle kontol etti bi dk sürmüyor ama gerçekten çok acıdı kendini kasma diyor ama kasılmıcak gibi değil ondan sonrada kan gördüm doktor çatıdan sonra normal dedi hassas bölge olduğu için ama tekrarlamaması lazım