ceydadmnn 9+3 haftalığım decavit son 1 haftadır nerdeyse kusturuyor içtikten yarım saat 1 saat sonra kusuyorum başka bi multivitamin önerir misiniz içinde folik asit de olan 3 hafta sonra randevum var doktora o zaman sorucam
Nesli46 ceydadmnn ben 12 hafta oldum ilk yumuşak kapsül folik asit vardı onu kullandım o bitti şimdi decavit bide bi tane daha verdi Demir için daha yeni başladım size erken verdiği için belki midenizi bulandırmıştır o haftalarda bulantı daha yoğun oluyor ya ondan sanırım 11 12 haftada veriliyor normalde
Gamzeramo ceydadmnn decavit bende kullaniyorum ama bende bisey yapmiyor kahvaltimi yapıp öyle iciyorum sen nasil yapiyosn
Elamomy ceydadmnn meyvesuyuna damlatıp içiyorum Hafta olarak erken vermiş Eksik var demekki Bulantı sorunun normaşdede mi var Bulantı ilacın var mı
ceydadmnn Elamomy hiçbir eksiğim yoktu zaten tahlil yapmadan direk vermişti bulantım da ara da sırada oluyor decaviti kullanmadığımda
Baahar4549 ceydadmnn 33. Haftadayım hep onu kullandım yemekten sonra içiyorum o şekilde bulantı yapmıyor