HamilebirAyse Merhaba ben 6 hafta 6 günlük hamileyim. Ama karnım çok acıyor sizce sebebi nedir çözümü var mı?
Minik_Hanim HamilebirAyse ayni ağrı içten içten bende de var özellikle ellerimi yukarıya kaldırdığımda ya da gerinmek istediğimde.. dün doktora soracaktım unuttum 😔
Busrademiroztamur HamilebirAyse merhaba bende 25 haftalık hamileyim doktoruma sormuştum rahim büyüdükce bu ağrıların olması normal demisti.