Merhabalar, evde hiç kendimi yormamışken akşam birden ağrısız sızısız akışkan açık kırmızı renkte kanamam oldu, doktor düşük riskim olduğunu söyledi, 1 adet iğne oldum ve progestana başladım sabah akşam. O gece hiç kanama olmadı, ertesi gün öğlen gibi az oldu, bi sonraki gün pıhtı şeklinde az bişey geldi 2-3 kez. Şimdi sürekli yatıyorum. Ve rahmim kalp şeklinde. Bu sebeple biraz korkuyorum düşük riskinden. Aynı durumu yaşayan oldu mu? Yazabilir mi rica etsem :(