Merhaba güzel anneler affınıza sığınarak bir şey sormak istiyorum ben Ocak ayında sezeryenle doğum yapacağım inşallah yanlız evimde klozet yok alaturka tuvalet var nasıl oturup kalkacağım tecrübeli olan yardımcı olabilir mi şimdiden bunun stresine girdim :\