Ben düşünmüyordum açıkçası bu pislik dünyaya kızımı getirdim ne yaşayacak diye psikolojik savaşlar veriyorum kendi içimde 2.ye hamile olduğumu öğrendim insan yine mutlu oluyor evlat sonuçta ama çok zorr 2 yaş sendromlu erkek çocuğu gibi yaramaz bir kız çocuğuyla aşırı zor, hormonlardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum eşime ben yapamıyorum ben napacam diye ağlayıp çocukla ilgili hayaller kurarak kapatıyorum konuyu Rabbim isteyen herkese nasip etsin bütün anne adaylarına kolaylık versin inşallah