Emzirme sütyeni alacağım ama bedenimi ne alacağımı bilmiyorum, hatta şu an bedenim ne oldu onu da bilmiyorum çok kilo aldım göğüslerim de baya büyüdü L-XL arası oluyor şu anda ama doğum zamanı daha da büyür mü acaba şu anki bedenimi mi alayım yoksa büyüğünü mü alayım? Hastane çantasına kpymak için şimdiden almak istiyorum