Kızlar nefes alıyorum ama burnum o kadar kuru ki sürekli derin nefes alma ihtiyacı duyuyorum burun tıkanıklığı falan değil nem yok diye olduğunu düşünüyorum difüzor aldim pek hayrı yok peteklere su aparatida aldim başka öneriniz varmi balkon sefası üzerine çaydanlık bıraksam oda da bisey olur mu acaba