Kızlar transfer aşamasına geldim haftaya kontrolüm var iki embriyo istiyorduk eşimle ama şimdi zaman yaklaştıkca tedirgin olmaya başladım iki tanesine yetebilecekmiyim süreç risklimi olur tutarsa erken doğummu olur aklıma bunlar gelmeye başladı iki embriyo transfer olanlar özellikle yorum yaparsa çok sevinirim sizler dede boyle bı endişe oldumu