mirayandme Kızlar bundan sonrasında da zaman hızlı geçer mi ? Ne dersiniz? Nasılsınız , şikayetleriniz var mı ? Sohbet edelim ☕️
naneliseker_ mirayandme bende 30 oluyorum yarın. Şikayet şuan kalça kasık ağrısı oda arada bir oluyor. Hareketleri bugun durgundu:)
Smyye0303 mirayandme bundan sonrası geçmez zaman ikinci gebeligim son haftada artik dayanamiyo insan doğsun diyo😂 kaburga ağrısı oluyo ayakta durunca yatincna geciyo 30+5 olduk oğlumla bizde 🤍
M198935 mirayandme 30+0 benim de aşırı mide yanması sürekli idrar ayaklarım da kramp 3.gebelik şükür agirlasmadim iki erkek çocuğu ile nasıl akşam. Oluyor anlamıyorum gün içinde hakaret azdı şimdi hareketlendi hayırlısı bakalım daha hiç alışveriş yapmadım liste yaptım ancak onları alacağız
IKRAM_01 mirayandme 30+3 ten selamlar. Kaburga ağrım var bazende sırt ağrısı oluyor…Geceleri bebeğim çok hareketli oluyor ben döndükçe oda tekme atıyor 🤗 2 tane çocuğum var 1 tanesi (ÖZEL) çocuğumun. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
mirayandme naneliseker_ kalça bacak ağrısı bende de var özellikle bacak ağrısı sadece sağ bacağımın ön kuşamında hep belirli yer ağrıyor normal mi acaba
Smyye0303 mirayandme ay vallahi ya evde çocukla daha zor oluyor onla ilgilenmek ayrı dert hamilelik ayrı 😐
HacerEnfal 35 deyim belim ağrıyor vajinam ağrıyor yürümekte zorlanıyorum sürekli tuvaletteyim zaten açlık fazla geliyor arada bir bebeğin hareketi azalıyor panikleme geliyor zaman da geçmiyor
Havva122 Ay asıl 30dan sonraymış bence hamilelik😂 ben 32+4 Şuan. Alt tarafta çok baskı hissediyorum ağır gelmeye başladı artık bebeğim tekmeleri de canımı acıtıyor birde gece WC sorunu :(((((