umrumdadegil Merhaba kızlar nasıl gidiyor ne durumdasınız ne şikayetleriniz var şuan 💜 bende bel ağrısı ve karnımda batmalar var karnım acıyor benim gibi olan var mı 🥲
Ayssee__ umrumdadegil yarım saat sonra son 99 a düşücez inşallah 🥰 belim değilde uzun süre ayakta durunca birde sandalyede falan oturunca göğüs altı boşluklarım sırtlarım batıyo gibi ağrıyo 🥴
Elifdddd umrumdadegil aşağıda basınç oluyor sizde oluyormu karnım cok gergin birde ağzımda cok yaralar cıkıyor bu ara aflar🤦♀️🤦♀️
Drysvrucr Normalde son 99 ama 3 gün önden gidiyoruz. Bel ve sırt ağrısı giriyor ara ara onun dışında iyiyim çok şükür. Hareketiyle mutlu oluyorum. 🥰
rumeysaaa- Özellikle yorulunca sırtım ve göğüsümün altı sancılanıyor sanki bıçak saplıyorlar gibi nefes aldırmıyor yan yatıyorum yok sırt üstü yatıyorum yok geçmiyor Allah yardımcımız olsun
Fatmakvk Genital bölgemde ağrı oluyor benimde. Oturup kalktığımda zor yürüyorum bir süre. Eğilip kalkamıyorum hızlı adım atamıyorum
Elifdddd umrumdadegil yok arada böyle ağrı gibi o kemiklerin orası sabahları kalkınca alt karın ağrısı
pera_ umrumdadegil ben hamilemiyüm deüilmiyim hala bazen farkında olmuyorum ilk gebeliğim ağır geçti bu cinsiyet farklılığından mi kuş gibi karnım bile çıkmadı doğru düzgün
Nur_50 umrumdadegil sırt ve bel ağrısı dışında şikayetim yok 😃uzun süre oturamıyorum uzun süre ayakta duramıyorum kaburgam sanki içime batıyor.