Minikmucize13 Arkadaşlar doğum parası ve rapor parası aynı şey mi ? Hamile kalmadan önce sigortam vardı ilk 5 ay yatmadı sonraki aylar yatmaya devam etti sıkıntı oluyor mu ?
tugcesakzci Minikmucize13 güncel olarak hali hazırsa sigortalı bir işte çalışıyorsanız eğer rapor parası/doğum parası vs alma hakkınız var. Fakat çalışmıyorsanız böyle bir hakkınız yok. Eğer çalışansanız min 90 gün sigortanızın yatmış olması gerekiyor hamilelik boyunca izine kadar 90 gün dolmadıysa yine alamıyorsunuz