Hilallss iki kardeşiz ikimizde erken doğmuşuz Acaba genetik bişi mi benimde erken doğum yapama riskim var mı
minik-02 Hilallss sanmıyorum ya bizde erken doğum yapan yok ama ben iki doğumumu da erken yaptım kötü düşünme iyi düşün
zehrazeynep ben yedi aylık doğmuşum kızımı 38+5 te doğurdum yani genetik değildir doğum vakitleri diye düşünüyorum