Elifbnckk
Elifbnckk benim sondam anezteziden sonra takıldı, hiç hissetmedim. Çıkarırkende öyle çok hissetmedim açıkcası. İnce bir şey zaten. Aneztezi için iğne vurulurken canım hiç acımadı. Sezaryenin ilacı yürüyüş, hep söyledim postlarda 😅 ama gerçekten öyle. Bir kuvvet kalk 5 dakika bile olsa yürü. Ayrıca depend mutlaka al. Sezaryen olacağın için zırt pırt ped değiştirmek için kalkman gerekir yoksa. Tabii kanamana bağlı o ayrı. Ama bence büyük kolaylık. Benim çoktu ilk zaman kanamam, sonra azaldı. Gazımı ben doğum yaptığım gece çıkardım ekstra bir şey içmedim ama kimyon çayı öneriyorlar, yanına alabilirsin. Eğer boyun yastığın varsa onu da yanına alabilirsin. Hemen ertesi gün eve geçmiştim ben ve duş almıştım. İğrenç bi ter olmuştu ya bende bir de yaz ayıydı. Hayatımda ilk defa bu kadar ter koktuğumu biliyorum. 40 gün sürmüştü 😒 kısaca deodorantta alabilirsin yanına 😅 ben bebeğime emzik vermeyi düşünmüyordum ama tavsiye üzerine aldım ve hastane çantama koydum. İyikide koymuşum hemen verdim emzik ve kabuk etti. İlk günden beni emzik gibi görmüştü bebeğim, sürekli enmek istiyordu. Çok normal. Eğer emzik vermeyi istersen hastane çantanda olsun. Çok uzattım, aklıma gelenleri yazdım ☺️ sağlıcakla bebeğini kucağına alırsın inşallah. Sana da şimdiden geçmiş olsun, sezaryen korkulacak bir şey değil merak etme ☺️