Hiç korkmana gerek yok. Evet muayene biraz sıkıntılı oluyor. Eğer gerçekten kendini vajinal doğuma hazır hissediyor bunun üstesinden gelirim diyosan yaptır. Bazen herşey yolunda vajinal doğuma uygun görünürsün ama travmatik oluyor psikolojik olarak bitiriyor insanı. Bu yüzden eğer kendini psikoloji olarak vajinal doğuma daha iyi yatkın görüyorsan hiç korkma. Ama tedirginlik varsa açıkçası yaptırma muayene sıkıntılı çünkü