Evet herkesin doğum hikayesini okuyordum ve ben ne zaman yapacağım derken zaman aktı gitti konturaler güzel giderken en son gittiğimde doktorum bebeğin önde gittini biraz tombik olduğunu söyledi ve çatı muhanesi yaptı kemik varmış galiba bilmiyorum normal doğum riskli dedi bebeğin kolunun biri felç kalabilir zorlarsak dedi ve sezaryan olucak dedi ayın 25 sezaryan günü verdi ve artık doğum için hazırlıklar başladı anestezi ile görüştük ve epilespsi var kucukkken demiştim tamam ozaman nöroloji ile görüş bı dedi oraya gittik ve geçmiyorsan tamam dedi ama gene eg çekelim biz dedi çekildim ve benim epilelsi tekrar yenilemiş ve heran nöbet gecirebilirsin tehliken yüksek dedi doğum yapacağım gün öğrendim doktor ben gerek ilaçları yazdım doğum sırasında nöbet gecirirsen hemen beni çağırırlar ve gerek ilaçları sana veririler dedi korku endişe heycan doğuma girdim bebeğim sağ salim doğdu ağlamasıni duyunca heycan yapmisim nabzım yükselince hemen sakinleş heycan yapma dediler ve çok heycan mutluluk yasiyamadan beni sakinestirdiler ve bebeğimi gördüm öptüm kokladım götürdüler beni bı saat kadar içerde tutup öyle çıkardılar rabbim herkese nasip etsin böyle bı duyguyu vercekten çok güzel bişi ve sezaryanda öyle korkulcak bişi değilmiş ben çok rahat girip çıktım nöbet için korkum vardı sadece doğum yaptığımın ertesi günü ayaklandim ben ve 21gun oldu hiç bı sorun sıkıntı olmadan atlattım şükür rabbim herkeze kolaylık versin ❤️ merak ettiniz bişi varsa sorabilirsiniz