Melissa_Tl46 rabbim yardımcın olsun, aynı yoldan geçtim ben de yalnız değilsin güzel meleğin annesi…
O kadar acı ve zor bir şey ki, kalbini hançerle dağlıyorlar sanki, bağıra çağıra ağlasan da rahatlamayacak için çok iyi biliyorum.
Bir süre uykularından uyanacaksın, burnuna misss kokusu gelecek, belki göğüslerine sütü de gelecek…
Ama inan bana geçecek, yani geçmek değil de rabbim sabrını verecek. İçine ferahlık bir gün gelip çökecek, bileceksin cennet kuşun o kapıda seni bekliyor. İşte bu düşünceyle salıvereceksin meleğini çooook uzaklara..
Rabbim nice sevinçler verecek sonra, geçmeyecek ama alışacaksın. O ağır kalbinden, kanayan yüreğinden öpüyorum kardeşim. Rabbim bol bol sabrını versin.