Kızlar selammm 25+3 den selamlar👋🥰 hamilelik sürecimde hep normal doğum istedim ama doğuma yaklaştıkça korkmam değilde sezaryen daha kolaymış gibi düşünmeye başladım sizce ne yapmalıyım. Herhangi bir sağlık sorunu olmadığı sürece sezeryan istemiyordum aslında☺️