Ezbuak Kızlar bebeğim 40 günlük ateşi var dün gece ateşi 37.6 dı acilde iğne vurdular fitil verdiler ilaç verdi kullanıyorum bugün de aynı şekilde devam ediyor ne yapmalıyım
Kiwitoveannesi Ezbuak keski bu gün Bi çocuk doktoruna goturseydin ateşine dikkat et ılık duş aldır ateş tehlikeli gece nöbet tutun eşinle sabahta çocuk doktoruna götür enfeksiyon kapmış olabilir yeni doğan bebeklerde bu aralar enfeksiyon çok görülüyor
Yazmelegi_ Ezbuak oda sıcaklığıniz 21 22 derece olmasına dikkat edin birde çok kalın giydirmeyin eğer çok yükselirse ateşi mutlaka tekrar doktora gidin çünkü bebeginiz daha küçük calpol varsa verebilirsiniz
Ezbuak Kiwitoveannesi acil doktoru gerek yok dedi canım ama randevu aldım yarın sabah götürecem hemen