Gul91 Gulseee1 33+6 haftalığım, aynısı 2 haftadır bendede var.2 kere nst-ye girdim sancı çıkmadı.Doktorum normal olduğunu söyledi.
KumCi Gulseee1 34.haftadayım ben de bugün doktora gittim enfeksiyondan şüphelendim ama enfeksiyon değilmiş. sizin de ağrıdan sonra akıntı geliyor mu? benim nişana benzer bir şey geldi kanlı değildi ama doktoruma gösterdiğimde nişan olabilir dedi
27mart KumCi bende 33 haftalığım adet sancısı gibi ağrım oluyor bir de lavaboya gittiğim zaman katı sümük gibi akıntı geldi normalde de akıntım hep olduğu için nişan mı değil mi bilemedim
Gulseee1 KumCi 27mart Benim de katı akıntım geliyor ama ben nişan kan geldiğini durduğum için önemsemedim şuan bacaklarım ve belim ağrıyor
KumCi 27mart aynı durumdayız valla kafam karıştı iyice. doktorum dayanamayacağın gibi sancın olursa hastaneye git dedi nstye de girdim bugün sancı çıkmadı ama rahim ağzım kısalmış gelen o şey de nişan olabilir dedi işte
KumCi Gulseee1 ya belki de normal biz çok abartıyoruz bilemedim 🙌🏼 inşallah vaktinde gelirler şuan çok erken 🤦🏻♀️
27mart Gulseee1 benimde aynı şekilde ara ara karnım da kasılıp sertleşiyor ama nişanın hep kanlı geldiğini duyduğum için önemsemedim haftaya kontrolüm var o zaman söyleyeceğim doktoruma
Gulseee1 KumCi inşaAllah ama benim kasılmalarım başladığı için doktorum 2 hafta çok dikkat etmemi söyledi
Gulseee1 27mart Google bakıldığında kansız da olabiliyor diyor artık çocuklar anne karnında zor duruyor😄